środa, 15 sierpnia 2012

Krasnoludek i Pan Księżyc

Mała książeczka opowiadająca o krasnoludku, który wybrał się w podróż do Pana Księżyca. Próbuje on uzyskać odpowiedź na pytanie, które zadaje rodzicom każde dziecko – skąd się wziąłem na tym świecie?
Prosta i zabawna opowieść rozwija się na 48 stronach z tekstem i ilustracjami. Każdy egzemplarz jest drukowany na białym, gładkim papierze i ręcznie składany.

Książeczka jest w środku wykładana specjalnym wytłaczanym papierem.
Wymiary książeczki, to ok. 8×8,5 cm.


Dziękuję za korektę tekstu: Kamili Rondo
Dziękuję za korektę graficzną: Małgorzacie Jarockiej
.
.
.




Książeczka powstała w klasie maturalnej 2007/2008 dzięki mojej mamie, której spodobała się ilustracja, przeznaczona do wyrzucenia. Pomyślałam, porysowałam dalej i stworzyłam historię i dalsze obrazki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Miłe słowa jak i krytykę przyjmę z otwartymi ramionami :)