sobota, 28 stycznia 2017

Słoń szczęścia - poduszka ciążowa

Planujemy w swoim życiu zmiany - mianowicie przyszła pora na dzidziusia :)

Więc powoli wszystkie zmiany dążą w tym kierunku.
Wiem, że poduszka ciążowa jest bardzo wygodna do spania, a i przy tym bardzo praktyczna, to postanowiłam, że sobie taką uszyję.

Wiedziałam, że poducha ma być pozszywana z czarno - biało - czerwonych tkanin (w początkowym okresie życia dzieciaczka takie zestawienie kontrastowych barw, stymuluje zmysł wzroku) .



Noworodek po prostu nie widzi przejść kolorystycznych. Widzi za to kontrasty i mocne linie.


Na początku chciałam zrobić kameleona - nie wiem czemu, ani lubię ani nie lubię tego zwierzaka - po prostu wpadło mi do głowy.



Potem chciałam zrobić lisa - uwielbiam te zwierzaczki - tak samo zresztą jak ośmiornice. 
Ale potem przeczytałam o wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam i pomysł ze szczęściem wydał mi się bardzo fajny. 
Poduszka ciążowa słoń "na szczęście" i pomyślność, aby ciąża prawidłowo przebiegała, a dziecko urodziło się zdrowe :)





 A tak prezentuje się na łóżku:





Oto więc moje szczęście :)

Poduszkę zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam



11 komentarzy:

  1. Swietny pomysl ☺ dziekujemynza wziecie udzialu w wyzwaniu w Ktm ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka jest super :)) dużo szczęścia Ci życzę, niech plany i marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podejście do tematu :)
    Powodzenia w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy pomyśl :) Zycże juz niuedłgu radości z przyjscia na swiat maluszka ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa w jednym! Poduszka nie musi byc nudna! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z doświadczenia wiem, że taka poduszka bardzo się przydaje, zwłaszcza pod koniec ciąży. W dodatku można jej później używać do karmienia maleństwa albo też, żeby zabezpieczyć maluszka gdy kładziemy go do naszego łóżka. Ja ciężko znosiłam ostatni okres ciąży, prawie nie mogłam spać, ciągle budziłam się w nocy, nie mogłam się ułożyć. Całe szczęście mamy bardzo wygodny materac z https://senpo.pl/producer/tempur/ bo inaczej chyba nie zmrużyłabym oka. Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Miłe słowa jak i krytykę przyjmę z otwartymi ramionami :)